Boekhouder Bennebroek
Boekhouder Bennebroek is er voor de zzp’er. Zeven dagen per week bereikbaar. Ook na 17.00 uur. Onze all-in-vaste prijs bedraagt 80 euro excl. Btw per maand. Dit is voor btw, Inkomstenbelasting, balans en alle gesprekken.
Online aanleveren
Sinds een aantal jaar hebben we de boekhouding gedigitaliseerd. In het verleden kwamen klanten met een map met bonnen en facturen. Dat kostte u veel tijd. Printen, ordenen, naar de boekhouder, ophalen. Die tijd is voorbij. Wij verkopen u geen dure software, wij doen alles nog het liefst zelf. Zeker in het eerste jaar dat u klant bent. Dan staat de basis goed.
Online boekhouden bij Boekhouder Bennebroek
Ons Online boekhouden is gratis. Voordeel: kennis van boekhouden is niet noodzakelijk. Met Online boekhouden scant u de inkoopfacturen en leest u de bankafschriften automatisch in. Elke ZZP’er kan het. Ook u! Gevolg: uw leven als ZZP’er wordt een stuk gemakkelijker.
U bespaart tijd en geld. Snelle aanlevering, niet meer in de auto en met de map naar kantoor boekhouder. Geen papier en toner meer kopen, niet meer in de avond alles ordenen in de map. Die tijd is voorbij.
Online boekhouden is veilig, betrouwbaar en voldoet aan de hoogste kwaliteitsnormen.
Als zzp’er hoef je geen software te huren of te kopen. Die kosten nemen wij voor onze rekening. Het enige dat ze hoeven te doen is scannen en mailen. Voor 80 euro (excl. btw) per maand verzorgen wij vervolgens alles, van aftrekposten tot de aangifte btw en inkomstenbelasting.
Door de digitalisering is realtime informatie sneller beschikbaar. Ondernemers willen vaak snel antwoord hebben op de vraag: waar staat mijn bedrijf? Waar moet ik rekening mee houden aan te betalen belasting? Moet ik nog gaan investeren, zo ja, uit mijn liquide middelen of met een lease? Antwoord op die vragen is dankzij de digitale administratie snel te geven. Als de zzp’er naar de bank moet voor een lening of hypotheek heeft hij bij ons direct alle info op een rij.
Wat doen wij
- De invoer van de verkoopfacturen.
- Het verwerken van de inkoopfacturen,
- Boeken van mutaties van de bank, giro via mt-940-bestand.
- Opmaken van de balans-en winst en verliesrekening.
- Indienen aangifte inkomstenbelasting (IB).
- Berekenen de te betalen btw per kwartaal en indienen aangifte omzetbelasting.
- De grootboekadministratie.
- Bijhouden debiteuren- en crediteurenadministratie.
- extra hulp aan startende zzp’er.
Jaarcijfers door boekhouder Bennebroek
Jaarcijfers, de balans- en winst- en verliesrekening, ze zijn zeer belangrijk voor de zzp’er. Zeker als u een huis wil kopen of een lening wil afsluiten.
Om tot die cijfers te komen hebben we eerst vier keer per jaar uw kwartaal boekhouding nodig. Elk kwartaal mailen en sms’en wij u wanneer we de boekhouding willen ontvangen. Na de verwerking dienen wij de aangifte omzetbelasting in.
Wij mailen u het te betalen of terug te ontvangen bedrag. Aan het einde van het boekjaar maken wij de balans op.
Op de balans vindt u de stand van zaken op 31 december van het betreffende jaar. Denk aan bezittingen (inventaris, vorderingen en liquide middelen) en schulden (te betalen omzetbelasting, lening, eigen vermogen, crediteuren). Deze verwerken wij in uw aangifte Inkomstenbelasting.
Voor 1 mei weet u hoeveel u dient te betalen, maar wij vragen altijd uitstel aan tot 1 september. U mag zelf aangeven wanneer u de aangifte wil indienen.
Overstap naar Boekhouder Bennebroek
Wilt u van boekhouder veranderen, dat kunt u het beste per 1 januari doen. Uw oude boekhouder rondt het oude boekjaar af, wij nemen de nieuwe boekhouding over en regelen met uw oude boekhouder de uitwisseling van informatie. Wij hebben de jaarrekening of balans- en winst- en verliesrekening nodig en de aangifte Inkomstenbelasting om te kunnen starten.
Contact boekhouder in Bennebroek
U wilt uw kosten laag houden maar toch de voordelen van een online administratie? Bel dan 06-13936399. U kunt ook mailen naar info@zzp-boekhouder.nl